ser ni någon skillnad?

 2013-05-16    17:30:00   av:Jennyhellstrom

 

Igår när jag var hos fredrik så låg vi i soffan & chillade. Helt plötsligt säger mannen att min fot än knölig? Vilket jag bara skämtar bort & säger att, ja mina fötter är lite knöliga & beniga. Men när jag jämför dem både så ser jag att jag har en stor knöl på insidan av vänsterfot! Herregud, vad har den kommit ifrån? Den är mjuk & ömmar lite, kan den vara vätskefylld? Har inte en aning om vad det kan bero på och jag har inte slagit i någonstans heller. får väl vänta & se om det försvinner.. haha, bra att man inte ens märker sånt själv? tur att jag har min kille som håller koll på mig ;) 

 Anonym

Har du någon kontakt med tjejerna ifrån gymnasiet,du verkar inte träffa dom?:)

 2013-05-16    23:29:02
 Daniella

hahah men shit vad konstigt! ser helt sjukt ut! men det är nog som du säger bara vätska som samlats, har du gått mer än vanligt det senaste kanske? ;* haha dina fötter är så söta.

Svar: ja, erkänn?! ja, det är nog inget allvarligt för då hade jag nog haft ont men man blir ju ändå lite orolig :( haha, nej (a) <3
Jenny Hellström

 2013-05-17    16:33:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!