vuxenpoäng!

 2013-03-18    17:21:08   av:Jennyhellstrom
 
Nu har mamma precis lärt mig att tvätta, vuxenpoäng! Kände att det kanske var dags att lära sig nu om man kanske börjar jobba inom hemtjänsten snart (ja, det är där jag har sökt jobb & ska på intervju nästa vecka, yey!) och plus att man kanske flyttar hemifrån om 5månader?! 
 
Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu, ska som sagt kanske träna ikväll eller om man ska baka sig en blåbärspaj istället & spela the sims? haha. Imorgon ska jag träffa fredrik, blir väl till att se hockeyn osv. På torsdag ska jag ha ett sånt mördarpass igen som jag hade för några veckor sedan - tre spinningpass på under 3h! så därför jag känner att jag måste träna idag så att jag får upp konditionen tills dess igen, efter att ha varit sjuk i två veckor. Men ha en fin kväll allihopa ♥
 Jonna

Ska du flytta till Umeå då? :) Vad ska du göra på dagarna då när du inte känner någon? Din kille ska väl gå i skolan på dagarna? Nyfiken bara :)

 2013-03-18    18:53:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!