vad händer & fötter today?

 2013-03-12    12:55:52   av:Jennyhellstrom
 
i miss my babyboo. 
 
Idag ska jag storstäda här hemma & försöka få tag på en person så att jag kan få börja jobba snart, det är verkligen dags för det nu känner jag! Herregud vad rastlös jag börjar bli :/ Annars så skiner solen idag så kanske blir en promenad om man har tid, ikväll kommer kanske fredrik hit men får se! 
 
Btw, den 15e mars är det dags att ansöka till högskolan för dem som är intresserade! Jag vet inte om man ska börja i höst igen, om jag är redo men jag ska i alla fall söka så får vi se. Sen om det blir i Umeå eller någon annanstans, det märker vi :) tror man kan söka mellan 15 mars - 15 april! 
 Daniella

Miss you more❤

 2013-03-14    12:20:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!