sjuuuuk.

 2013-03-04    12:51:02   av:Jennyhellstrom
bild i repris. 
 
Min mamma har varit sjuk i en hel vecka i influensa typ & det har egentligen bara varit en tidsfråga innan resten av familjen skulle drabbas. Nu har det i alla fall hänt, både jag & pappa ligger helt utslagna. Jag har sån ond krupphosta typ, gör jätte ont i bröstet när jag hostar & förkylningen och febern är på G med! 
 
Så får se hur denna veckan kommer bli, hade tänkt hinna med rätt mycket. Bland annat att leta jobb ofc, eftersom jobbintervjun förra veckan inte gick hela vägen, hade tänkt hinna träffa både elina, hanna, fredrik & daniella men får se hur det blir med det, vill ju inte smitta någon :/ dock lär ju fredrik redan blivit smittad men jaja (a) Nu blir det att se någon film, hejs! 
 Anonym

Men nej stackare!! Vila en massa och krya på dig så du blir frisk fort så vi kan ses! Puss goen❤

Svar: ska göra det hjärtat så vi kan ses snart, saknar dig något så fruktansvärt mycket!
Jenny Hellström

 2013-03-04    15:19:04
 Anonym

Haha mitt namn kommer aldrig med :( /Daniella :*

 2013-03-04    15:19:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!