rätt låt vann!

 2013-03-10    19:22:51   av:Jennyhellstrom
Detta har varit den slappaste helgen på riktigt länge, har varit med fredrik varje dag & vi har inte gjort många lyft kan jag tala om. Men jag får faktiskt skylla på att jag är sjuk, vi får väl vara lite mer kreativa nästa helg :) Igår såg vi i alla fall melodifestivalen tillsammans med hans mamma & joackim, åt riktigt fin mat och hade det trevligt! Måste säga att efter att ha hört låten igår så stod det klart för mig vem som skulle vinna mellon, så bra är den! Den där mangafiguren kan ju dra till Japan om han inte är nöjd, robin var grym! 
 
 
Idag har vi legat i soffan hela dagen, jag fredrik & hans mamma. Vi har sett på två filmer, ätit kebab och bara degat. Så det ska vara på söndagar ♥ Nu är jag i alla fall hemma igen, men saknar min fis redan! Ska bli så underbart när man bor ihop sen, då slipper man slitas ifrån varandra såhär jämt & ständigt :/ 
 
Ska bara ta det lugnt resten av kvällen & umgås med familjen och min kissebebis faktiskt, hade fint! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!