måndag!

 2013-03-25    13:19:24   av:Jennyhellstrom
 
Idag var jag uppe med tuppen! Solen sken så underbart idag så jag drog med mig svärmor ut på en långpromenad runt munksjön ♥ vilket väder! nu börjar det bli vår, äntligen! I vilket fall som helst så hade jag en väldigt trevlig förmiddag med min fina ille, svärmor & bra vän på samma gång, inte alla som har en sån tur :) 
 
Efter en så bra start på dagen så är hela jag full utav energi så ikväll blir det bodyattack för hela slanten! & längtar tills torsdag då det är dags för spinning igen, denna gången är passet nästan fullt & det är så himla roligt! Så dem som vill får gärna boka in sig, finns 4 platser kvar! Jag har i alla fall äntligen lyckats tvinga med mig min lillebror att följa med & köra, ska bli riktigt roligt :') 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!