För exakt ett år sedan.

 2013-03-31    09:31:45   av:Jennyhellstrom
För exakt ett år sedan idag så var jag & fredrik i Göteborg! Bodde på hotell & kollade på Magnus Betnér live osv. tänk att det redan gått ett helt år.. Tiden går så himla fort, måste verkligen bli bättre på att njuta av dagarna. Ta vara på sina vänner, pojkvän, familj, solen, ledighet och ja, allt! Men i alla fall, det jag bara ville skriva var att jag är rastlös & vill tillbaka till just den dagen :) 
 
BTW, glöm inte att ställa fram klockan en timme idag mina vänner! fram med utemöblerna - fram med klockan, tillbaka med möblerna - tillbaka med klockan (a) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!