cha cha bloggen.

 2013-03-25    13:08:44   av:Jennyhellstrom
 
I fredags gjorde jag inte mycket, var så trött efter spinningpasset kl 07.00 så det blev en seg dag för mig. Mös lite med fredrik på morgonen, sen åkte han hem, jag skjutsade mamma till stan & sen latade jag mig hemma. Åkte sedan & hämtade henne från stan igen vid 00.00 typ. så kul hade jag det :) 
 
Annars har jag varit med fredrik lördag - måndag. Vi har gått långpromenader i solen, kollat på 'revenge', ätit god mat, myst i mängder, gått på bio - croodarna, som för övrigt var hur bra som helst! så såhär har min helg sett ut :) 
 
Mycket kärlek till min fredrik, han är bäst i världen & jag vill inte spendera en enda dag utan honom ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!