sommarstuga.

 2013-06-12    15:26:00   av:Jennyhellstrom
I fredags var jag & älsklingen nere i sommarstugan hos mina föräldrar (pappa & katten har flyttat ner dit nu när det är så fint väder, mamma bosätter sig där med ordentligt sen när hon har semester). Vår sommarstuga ligger inte så långt ifrån vårat hem så folk kan tycka att det är lite onödigt att ha både stuga & lägenhet i kaxholmen, och visst kan det vara det men vi fick ta över stugan ifrån farmor så vi hade den långt innan vi bestämde oss för att flytta hit. hade det varit tvärtom, att vi bodde här sedan tidigare så hade vi kanske inte tagit över den, eller jag vet inte. Men det kan vara skönt att bo nära med, då kan man åka/cykla/gå hem när man vill & tvärtom :)

I alla fall, jag & fredrik var där i fredags. Spelade boll med victor, åt grillat, spelade kubb osv. mysigt ♥
 
skönt att få komma ut lite mer 'på landet' :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!