Jag vill också flytta hemifrån..

 2013-07-02    11:12:42   av:Jennyhellstrom

Igår hjälpte jag & Fredrik till när Daniella & timmy skulle flytta! tog dock inga bilder, men lägenheten var jätte mysig & fin :) blev också sugen på att flytta hemifrån nu.. men bara 10dagar kvar tills jag & Fredrik vet hur det blir i höst!

Även Danne, Hanna & daniellas familj hjälpte till så vi var ett gott gäng! killarna fick fixa de stora grejerna som skulle sättas ihop & vi tjejer fixade småplocket ;) GE MIG EN FIN LÄGENHET NU! en lägenhet som jag & f kan inreda hur vi vill, göra det mysigt & hemtrevligt, något som bara är vårt..

Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg hemåt, ska slappa lite & sen i eftermiddag bär det av mot Gränna till Fredriks mormor som fyller 75år idag!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!