Fin sommar än så länge.

 2013-07-09    10:18:00   av:Jennyhellstrom
Jag har mig allt en riktigt fin sommar, det är inte många dagar kan jag tala om som jag bara ligger hemma & inte vet vad jag ska göra. & fint väder är det ganska ofta också, WTF liksom?!
 
I alla fall, i fredags så hade jag en helt fantastiskt trevlig kväll. Då var det tapas & vinkväll hemma hos Danne näslund & hans sambo, Hanna! Även två nya ansikten för min del kom, Pernilla & Nicklas. Vi åt god mat, snackade om allt möjligt, spelade spel & hade det hur trevligt som helst! Så kul att träffa lite nya människor också :) så det var nog inte sista gången vi umgicks med det gänget! 
 
 
I lördags var det kalas för fredriks mormor som fyllt 75 år. Så vi alla var hembjudna till carro & dan, där det var mat, musik, kubbspel, underhållning, tårta osvosv. 
 
 
I söndags jobbade jag delad tur, så alltså hela dagen. Igår satt jag i solen en sväng och sen begav jag mig in mot staden för att köpa dopgåva till Viggo (fredriks brorsson som vi ska på dop för på lördag i Umeå). 
 
Hoppas ni andra har en lika fin sommar som jag har! nu är det bara 3 dagar kvar tills jag & fredrik får veta lite mer om hur det kommer ligga till i höst, så spännande! Om 3 dagar kanske vi vet om vi ska flytta till umeå om 1månad, GAAAAH!!!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!