vad ska jag göra utan dig?

 2013-01-12    16:07:28   av:Jennyhellstrom
Hejhopp! har nyss varit en sväng på stan med familjen, köpte en ny lampa till mitt rum osv. har städat som en galning, betalat räkningar, hoppade av skolan i torsdags så har även nu kontaktat csn m.m. fullt upp! om 30min kommer fredrik hit, då ska vi ut till hans mormor för att äta paj & lämna lite grejer (& här sitter jag & bloggar med handduk på huvudet & har egentligen ganska bråttom men jaja). sen ska vi hit & göra något ♥
 
imorgon ska jag sitta hela förmiddagen med att skriva cv & skicka runt, ska även ringa ett ställe som jag vet är i behov av personal osv. dags att börja jobba igen, kul! blir nog ganska mycket bloggande imorgon :) 
 
imorgonkväll ska jag förhoppningsvis få träffa min älskade älskade älskade bästa fucking vän, herrejisses vad jag saknar min lilla lisfis. & på tisdag ska hon lämna mig för Australien, hur länge hon är borta vet vi inte men blir det alltför länge så ska jag nog unna mig en semester ner dit (a) hur ska jag klara mig utan henne?! men hoppas hon kommer ha det så jäkla bra! det är i denna åldern som man ska passa på med såna häftiga saker som att resa, flytta långt bort och upptäcka världen liksom (lite avundsjuk tjej här!). nu ska jag göra mig iordning, see u later! 
 Lisa

Jaa vi får ta och ses en sista gång innan jag drar, det var ju trotts allt någon månad sen nu :O vi ses i mirgon kväll bruuuden!!
Ouch, skulle va kul om du kom ner och hälsa på (om jag stannar länge alltså) men då får du nog ta med fredrik för du kommer vilja stanna kvar :) hihi. Ses i morgon!

 2013-01-12    21:45:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!