nu är det lördag igen!

 2013-01-05    10:27:03   av:Jennyhellstrom
vilket lov jag har haft! nu är det dags att ta dag i skolan igen på måndag :/ får se om man orkar med det.. 
hur har ni haft det nu över jul & nyår? haha i tisdags så låg jag, felicia, fredrik & joackim som helt döda hela dagen i princip.. jag & fillan vaknade kl 10, låg i soffan och glodde på 'sammys äventyr' och chillade, vid 13.10 tyckte vi att det var på tiden att dem andra gick upp också och när vi fått liv i liken så drog vi och slängde i oss en pizza. & sen blev det ännu mer slapp. vilken dag! ♥
 
resten av dem dagarna efter det så har jag bara umgåts med min man, så fin är han. imorgon har vi hållit ihop i 50månader, fattar ni?! känns helt galet. men jag älskar honom, av hela mitt hjärta och lite till. 
 
nu ska jag städa lite, åka till gymmet, ta en dusch och dra till stan en sväng maybe? 
ikväll ska jag förhoppningsvis träffa fredrik, vad vi ska göra återstår att se :) HADE GÖÖÖÖTT! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!