hoppar av skolan.

 2013-01-07    19:04:20   av:Jennyhellstrom
idag har jag inte gjort någonting, mest varit hemma & grubblat. har kommit fram till att jag tänker hoppa av högskolan då jag känner mig så jävla lost. har inte förrän nu varit säker på att det är detta jag vill göra och därför inte haft motivation eller något vilket har lett till att jag ligger sjukt långt efter, och nya kurser kommer så ja. jag tänker hoppa av och antagligen börja till hösten igen (i umeå?). känner att jag behöver en paus, har ändå varit i skolan i 13? år och behöver göra annat ett litet tag tills jag hittar min motivation igen.
 
så, så är det med det. imorgon åker jag dit för att förhoppningsvis kunna avskriva mig som student på högskolan för lärande och kommunikation. 
 
förutom det så har jag nyss tränat bodyattack, fck vad det är jobbigt men känns gudomligt efteråt. PUSS 
 thesswester - inte som alla andra

det är bra att du står på dig och inte kommer på om ett, två år att du vill skriva av dig..! :)

Svar: Tack :) nej men precis, det hade varit himla jobbigt :/
Jenny Hellström

 2013-01-07    20:41:49     URL: http://thesswester.se
 Lisa

Faaan vad skönt att du endå bestämt dig. Nu kan du satsa på nåt annat ett tag! :)

 2013-01-07    21:07:49
 Daniella

Jenn❤

Svar: <3
Jenny Hellström

 2013-01-07    22:26:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!