haha, här har du den lisa!

 2013-01-13    22:51:00   av:Jennyhellstrom
 

 Så skönt att få träffa lisa idag, en sann vän som jag verkligen kan få prata av mig med ordentligt. så nu har jag lättat mitt lilla hjärta lite & inser att guuuuuuuud vad jag kommer sakna henne :( men vi ska i alla fall kanske träffas en snabbis imorgon med ♥ LOVE U BEBBO. 
 
nu ligger jag & glor på 'keeping with the kardashians', ska strax nana kudde. hoppas ni andra haft en bra dag! PUSS 
 Lisa

Hahahahahah! Det är ju typ Lovis ju! Hahaha! Ja vi ses sen babyy! :) vad glad lovis ska bli om hon får låna fontänen! :)

Svar: hahah, ja verkligen! hon verkade gilla den iaf :)
Jenny Hellström

 2013-01-14    15:56:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!