Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad.

 2013-01-30    11:06:23   av:Jennyhellstrom
Alla bilder från studenten gör mig glad eftersom det var en så fantastisk dag! 
 
haha, den här bilden tycker jag är så skön! Den gör mig glad för att den dagen har så fina minnen, det var fint 
väder (fredrik satt halvnaken & pluggade/solade i fönstret, måste sett otroligt roligt ut uteifrån (om någon kunde se in) och vi spenderade dagen på nordstan, åt ute & badade jacuzzi. 
 
haha, behöver jag ens förklara varför? min fina pappa snorklar i havet, det är en syn för sig. 
 
HAHAHAHHA, kan inte titta på denna bilden utan att skratta, den är så fruktansvärt ful! 
 
Alltså, alla bilder egentligen från bra & roliga stunder blir man såklart glad av att titta på, så det är svårt att välja ut just fem stycken men men.. denna bilden gör mig glad! På en underbar & varm semester med världens bästa kille! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!