börjar dagen med en promenad!

 2013-01-15    11:26:22   av:Jennyhellstrom
2år gammal bild. 
 
Som rubriken lyder så har börjat dagen med en promenad runt munksjön med bustis, skönt! hört att det är bra att röra på sig innan frulle med så, nu får jag äta äntligen (a) hade tänkt gå till arbetsförmedlingen idag men läste på deras hemsida att man var tvungen att ha med betyg och arbetsintyg osv. såklart, vilket jag har glömt hemma & jag sov ju hos fredrik inatt. så får väl skjuta på detta ännu någon dag! så ska spendera dagen i sängen med bustis, gå fler långpromenader & invänta att husse kommer hem :') rätt skönt för stunden ändå att vara arbetslös, haha..... 
 
Nu börjar lisa röra sig mot köpenhamn för att sedan åka till Australien, herregud alltså.. men tösa har skaffat skype iaf så vi kommer "ses" typ varje dag ändå & så jag kan hålla henne uppdaterad om vad hon missar här hemma :') HADE FETT BABYY!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!