Rastlös

 2013-02-18    18:53:00   av:Jennyhellstrom

 

Är sugen på att träna, men det är sånt skitväder & inga roliga pass ikväll så får väl försöka träna lite själv här hemma.. vill hitta på något, som att åka någonstans, eller åka skidor eller vad som helst.. Så nu har jag i alla fall fått med mig fredrik på att vi ska åka & bada nästa vecka, yey!

 

Har sån energi nu förtiden så mår psykiskt dåligt om jag bara ligger hemma hela dagarna utan att röra på mig.. kanske beror på att jag tränat så mycket det senaste? resultat börjar i alla fall äntligen komma! :D 

 Lisa

Ååååh lååångt hår! Sluta va så snygg :( bajsunge!

Svar: mohaha! du är ju ännu snyggare hjärtat!
Jenny Hellström

 2013-02-19    07:46:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!