hej skarp bild!

 2013-02-23    14:36:49   av:Jennyhellstrom
Nu är det full & rulle här hemma, det ska städas, ätas, duschas, fixas osvosv. Ikväll åker jag & mina föräldrar in till fredrik igen, mingla lite och sen drar vi allihopa till O'learys där vi ska käka lite & se mellon. Anledningen framförallt varför vi ska dit är ju för att fira Stefan lite extra, som fyllde 50år förra helgen :) 
 
Igår hände inte mycket, jag & fredrik chillade mest och kollade på 'Gabriel Iglesias'. Är så lycklig när jag är med fredrik, han får mig att skratta så som ingen annan kan. även om det ibland är på ont också, typ genom att kittlas & hålla på... HA EN BRA KVÄLL ALLIHOPAEVERYBODY! 
 Lisa

Söt tjeeej!

 2013-02-24    00:42:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!