Gubbjäkel alltså.

 2013-02-28    12:35:00   av:Jennyhellstrom
vill ha sommar nu. dock är ju i alla fall faktiskt solen framme idag! 
 
Ceacar är hos oss idag, var & hämtade honom i morse. Nu skulle vi ut på en långpromenad. Vart nere vid landsjön och då bestämmer sig han för att skita för andra gången (hade bara med mig en påse) och han sätter sig ovanför ett dike med massa snö och då smyger det upp en gubbe med stor bil tätt intill mig (han hade tidigare smygit bakom oss och ställt sig, varför vet jag inte, som om han kände på sig att ceacar skulle göra sina behov) och börjar ställa massa frågor och säger att om jag ej har någon mer påse så ska jag ta upp det med näven osv. alltså fy vad sur jag blir! visst att det var dåligt att jag ej hade med mig fler påsar (haha, i fortsättningen får man väl ta med sig hela jävla rullen på promenad då för man vet ju aldrig vad som händer) men att han är så himla gnällig att han orkar börja käfta med mig om att jag ska gå hela vägen hem för att hämta en påse osv. 
 
åh. han kan inte få till det i sängkammarn ofta alltså, gubbe som är trött på livet helt enkelt ;) herregud. jag vände i vilket fall med ett; ja, jag går väl hemåt igen & hämtar en påse då, gubbjävel. haha, vilket jag såklart inte tänker göra. 
 becca

ÅHH det har hänt mig också i kaxholmen! Jag bara kände för att ta upp skiten och lägga den i hans brevlåda senare på dagen!! :@ Han har även sagt till att mina hundar inte får kissa på ett träd som står utmed en gångbana bredvid hans tomt. För att han har egna hundar. BLIR FÖRBANNAD!

 2013-02-28    13:50:16     URL: http://rebeccaleicht.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!