Dag 14 - En bild som gör mig arg/ledsen.

 2013-02-13    13:06:00   av:Jennyhellstrom
Detta är en bild som gör mig både sjuuuukt arg och ledsen, djurplågeri. Som ni vet så är jag världens största djurvän, och detta gör att jag ryser i hela kroppen, det får mig att gråta av ilska. Att det finns människor som är kapabla till sån här ondska är för mig en vetenskap.. 
Ärligt talat, utan att överdriva, såna här människor borde traffas med först 40år i ett jävla skitfängelse där våldtäcker och våld förekommer, och sen när dem lidit där så ska dem dö i elektriska stolen / en tjej som är besviken på mänskligheten. 
 Jessica Olsson

JAG TYCKER OCKSO SÅ!!!!!!!:( :( :(

Svar: :(
Jenny Hellström

 2014-01-07    21:45:31     URL: http://jennyhellstrom.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!