Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra.

 2013-02-12    12:19:51   av:Jennyhellstrom
1. Jag gillar att se på film & serier. 
2. Jag gillar att träna. 
3. Jag gillar att åka iväg på små som stora resor, exempelvis till Göteborg med fredrik. 
 
Fredrik & hans mamma, från när vi var i Gbg 2010. 
 
4. Jag gillar att baka. 
5. Jag gillar att städa. 
6. Jag gillar att göra saker för andra. 
7. Jag gillar att spendera pengar
8. Jag gillar att planera, inför resor, framtiden osv. 
Gillar att tänka & fundera kring resor, att flytta ihop med fredrik, skaffa hund, plugg osvosv. 
 
 
9. Jag gillar att inreda. Tycker det är jätte kul att surfa runt på nätet & i butiker efter saker som jag vill ha i min lägenhet sen. 
10. Jag gillar att bada. 
 
finns det något härligare?!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!