Dag 08 - Två saker jag längtar efter.

 2013-02-04    16:16:00   av:Jennyhellstrom
1. En egen lägenhet. ett hem tillsammans med fredrik. Det längtar jag lite extra efter, det låter så mysigt att vara sambos tycker jag :') skapa ett eget litet liv tillsammans, inreda sitt egna hem & allt vad det nu innebär. Jag längtar tills den dagen då jag & fredrik blir sambos, den dagen är jag lycklig. (okej, lite ledsen över att lämna mina föräldrar med då men ni fattar)
 
2. En riktig resa. Jag & älsklingen (mycket tjat om fredrik i detta inlägg, haha men men) pratar om att vår nästa utomlandsresa troligtvis får bli till Thailand, 2-3 veckor ungefär. Först typ phuket någon vecka och sen Bangkok en vecka osv. Frågan är väl bara när detta ska bli då vi troligtvis ska sätta igång & plugga till hösten och några år framåt, spara till lägenhet osvosv. men det löser sig väl på något sätt. Någon gång ska vi resa igen i alla fall & jag längtar som ett as efter den dagen ♥ älskar att resa bort, till värmen & allt, med trevligt sällskap! 
 Anna T - Nörd & Filmskapare

Ååååh längtar också efter dessa saker <33333
Vill tillbaka till Thailand! Kom hem därifrån för en månad sedan och de sög xD!!!

sv: Härligt att höra, allt är bra med mig :) lite seg typ!
Gör du idag då?

 2013-02-04    16:55:00     URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
 Sarah

De lät som 2 mysiga saker :)

 2013-02-05    01:13:06     URL: http://CheerSarah.devote.se
 FELICIA

Hej!
Du tränar på huskvarna fitness va? :)

 2013-02-05    09:53:35     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!