bebispiccs.

 2013-02-12    15:04:00   av:Jennyhellstrom
Min lilla bebis. kommer ihåg när han var en liten plutt, hur gossig han var och oskyldig. Efter några månader så blev han av någon anledning väldigt skygg, speciellt mot främlingar och killar, dock fortfarande väldigt social mot mig, mamma & pappa. Nu, 2,5år gammal så har han gått tillbaka till att vara väldigt gosig & jag är världens lyckligaste matte! Imorse kom han och lade sig på min mage när jag precis vaknat & sen gosade han ner sig i min famn & slickade rent mina händer, haha. 
 
En gång en maine coon ägare, alltid en maine coon ägare. det enda rätta valet! ♥ älskar min lilla pratglada snuff. 
 FELICIA

sv: haha bodyattack var faktiskt härligt, tog lite tid att komma igång men sen gick det skit bra, kan säga att det känns idag ;)

Ja, gruppträning och lite på gymmet :) Såg nog dig, men var inte riktigt säker på ifall det var du :p Haha nej tyvärr, vet inte ännu ifall jag hinner. Ska till Linköping och shoppa ;)

 2013-02-12    16:19:37     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!