mitt hjärta.

 2013-02-15    10:31:00   av:Jennyhellstrom

 

Åh! Vilken mysig kväll jag hade igår ♥ Vi gick bort & åt på 'kock och bar' som ligger bara några meter ifrån fredriks hem. Får börja gå ut & äta lite oftare ihop, det är så himla mysigt & man pratar verkligen igenom allt mellan himmel & jord! Till igår hade jag köpt lite godis till fredrik, kärlekscheckar & ett stort kort där jag skrivit en liten kärleksförklaring till honom (a) & av romantikern fick jag en bukett blommor! 

 

Nu är jag hemma en snabbis igen, ska göra mig lite gröt & se på 'vampire diaries' och senare ska jag in till A6 & gå där en sväng med fredrik hade vi tänkt, sen blir det nog att spendera kvällen i Bankeryd. Ha en bra dag allihopa, fler inlägg kommer! 

 VilmaLindberg

Hej, nu har jag startat helgens blogg, var med om du vill! :) Kram

 2013-02-16    14:43:45     URL: http://vilmacovers.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!