Tips!

 2013-12-16    09:28:46   av:Jennyhellstrom
I helgen när mamma & pappa var i Göteborg så var de inne i en butik som heter Chilli och mamma totalt älskade den så jag har kollat upp den på nätet och jag kan bara säga att jag känner precis som min lilla mor! Det finns massor med snygga inredningsgrejer & möbler där och om jag har tid så ska jag försöka dra med mig mamma till Norrköping någon dag i vinter för det ligger en sådan butik där :) 
 
Det är så himlans bra priser också! Kan vara ett tips på den som vill ha lite nytt till sin lägenhet eller varför inte en julklapp? 
 
 
 
 Kickan

Åh chili älskade chili det e min älsklings butik näst efter gekås

Svar: Allt kommer efter Gekås (a) mm, måste besöka chilli, vill ha typ allt där!
Jenny Hellström

 2013-12-16    21:49:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!