Julmyyyys.

 2013-12-01    20:25:30   av:Jennyhellstrom
 
Åh vilken mysig dag jag har haft! Hittade 3 julklappar till i förmiddags när jag var i stan så nu är det bara mamma & pappa kvar! Och nu ikväll så har jag och älsklingen slagit in våra klappar och jag måste säga att jag blev förvånad när jag såg hur engagerad och kreativ min pojkvän var! haha, det trodde jag faktiskt inte, sorry babe. & så har vi för första gången i våra liv skrivit julkort så om ni har tur mina läsare så dyker det upp ett litet kort hos några av er om 2 veckor :) medan vi gjorde allt detta så var det såklart julmusik i bakrunden & julmust i glasen! 
 
Nu ska vi koppla av och se på film, ikväll blir det 'Beethovens juläventyr' eller vad den hette :) Godkväll! 
 Jessica

Åååhhh vad myyysigt!! :D Tänk om jag hade ett sådan pojkvän! Haha i mitt förhållande är det jag som söker allt som har med jul och göra, eller ja, traditioner överhuvudtaget ;) Lite tråkigt kanske, hade ju vart kul om min sambo också kan engagera sig och vara lite rolig..

Svar: Jaaaaa :D hihi, du får säga till honom att vara med lite mer (a) Jag kan tycka att det är skönt ibland att fixa saker själv men är så mycket roligare när någon vill hjälpas åt och göra saker tillsammans! :)
Jenny Hellström

 2013-12-01    22:06:51     URL: http://jessicavanman.blogg.se
 Jessica

*EN sådan pojkvän
*SKÖTER allt som har med jul

Haha, jag som alltid brukar vara så petig på stavning när jag ska skriva nånstans.... :P

 2013-12-01    22:09:30     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!