I'm so jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs

 2013-12-13    15:27:04   av:Jennyhellstrom
åh. om en vecka får jag krama om dessa guldhjärtan ♥
 
Idag har vi haft ett seminarium i skolan - alltså, avslutat tema 1 av 3 i denna kursen, great! Herregud vad tiden i skolan springer iväg egentligen, har läst 3 1/2 kurs redan! I alla fall, ikväll ska vi antingen till Tina, Göran & barnen men får se lite för det verkade som att de var lite sjuka men annars så blir det en lugn kväll hemma framför lite film & sånt. 
Imorgon blir det i alla fall kanske att gå på julmarknad, jag & hunden eftersom fredrik måste plugga till tenta som är på måndag. Vid kl 17 så ska vi ha middag här hemma då Göran med familj kommer & Erik med familj så det blir lite släktkalas helt enkelt! :) 
 
Jag är så avundsjuk på mina föräldrar just nu. I somras när pappa fyllde år så gav vi barn honom & mamma biljetter till Magnus Uggla show + en trerätters middag. Så nu är de nere i Göteborg, har nyss checkat in på hotell och ska om några timmar se min ungdomsidol! Vilken lyx! Imorgon ska de antagligen gå på liseberg & nordstan. Är så avundsjuk men de förtjänar verkligen denna helgen, de är guld värda ♥ kan inte förstå att jag får träffa dem om en vecka, efter 3 månaders saknad & längtan. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!