Dag 5.

 2013-12-11    10:54:00   av:Jennyhellstrom
 

Laugh 'n' A 1/2 - D-A-D (Har växt upp med den här låten. Får mig alltid på så bra humör)


Just the way you are - Bruno Mars (alla hans låtar är småfavoriter!) 

As long as you love me - Justin Bieber (bättre på spotify)
 
Simple man - Shinedown (bättre version på spotify)
 
Swallow (until you're gone) - Takida 
 
 
Jag tyckte allvarligt talat att denna var jätte svår. Har nog ingen riktig riktig favoritlåt tror jag inte så detta tog tid. men
här är några som jag tycker om väldigt väldigt mycket & som ni märker så är jag inne i en "lugna låtar" period just nu :)
 Evelina

Hihi vad är de jag ser, Justin Bieber! :)
sååå bra

Svar: hihi (a)
Jenny Hellström

 2013-12-11    21:01:32     URL: http://Alderbrant.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!