Dag 3

 2013-12-07    20:22:28   av:Jennyhellstrom
 
Min väckarklocka ringde runt kl 08 i morse men låg och drog mig en ganska bra stund faktiskt. Vi kom äntligen upp ur sängen och tog oss lite frukost, gjorde oss iordning, gick en promenad med hunden & åkte sedan in mot staden. Vi började på Strömpilen heter det, ett litet köpcenter med lite butiker även utanför där vi köpte lite julklappar. Sedan blev det vidare till city där jag även handlade en liten klapp till min kära far & så köpte vi en födelsedagspresent till Tove som fyller 4 år den 18/12. Vi tog oss lite käk på donken (standard att göra det varje gång man shoppar, haha) och vidare till Ersboda där vi införskaffade oss sista julklappen! Så nu är vi så gott som klara i princip, i alla fall jag! 
 
När vi kom hem så har vi slagit in alla klappar, ätit lite middag & sett en film. Nu blir det nog att se en film till tror jag och sen nana kudde :) Btw, vi var inne en sväng på Åhléns idag och då hittade vi någonting som verkligen chockade mig - en bajspysselbok! haha, låter det inte sjukt? aldrig i hela livet att jag skulle få för mig att ge en sån till mitt barn eller någon annans barn heller för den delen. En hel pysselbok med bara massa bajsbilder & klistermärker, herregud. Man kan verkligen tjäna pengar på allt tydligen! haha fatta vad pinsamt att ge fram den till kassörskan om man tänkt köpa den! 
 
haha alltså allvarligt! skulle ni kunna ge ert barn en sådan här bok? kan det vara bra på ngt sätt? 
 Kickan

Nova har bajsboken som denna pysselbord kommer ifrån och det e den mest älskade bok som hon har hon ÄLSKAR den :) visste inte att det fanns en pysselbok måste nog köpa den till henne hon kommer bli överlycklig

Svar: Om hon gillar det så är det ju kanon! Som sagt, smaken är som baken - delad :)
Jenny Hellström

 2013-12-07    22:34:44
 Anonym

Barnen får lära sig om djurens bajs på vissa förskolor. Vilket som hör ihop, så den är väl perfekt :)

Svar: Ja, så kan man ju se det! Blev bara så chockad när den var fullmatad med massa olika namn för bajs & massa klistermärken. men men, smaken är som baken :)
Jenny Hellström

 2013-12-07    22:49:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!