Dag 2.

 2013-12-06    18:47:00   av:Jennyhellstrom
 
Gillar: 
♥ När man hittar sitt nya favoritplagg som man bara måste ha & den finns både i sin storlek & inte är alltför dyr! 
♥ När solen börjar titta fram & det börjar bli varmare efter att ha varit vinter i 6 månader. våren rockar! 
♥ Julaftonsmorgon. Då är det mys med familjen, öppna klappar, umgås & sedan äta god mat innan man åker till mormor! 
♥ Gekås Ullared! Heaven on earth, haha. 
♥ Myskvällar hemma med människor jag tycker om. 
♥ Känslan efter ett riktigt bra träningspass. 
♥ Katter! De kan verkligen få mig så lugn på något sätt & så är de så mysigt sociala. Alla hem borde ha en katt! 
♥ Att få fina sms från någon man tycker om! Eller bara få ett litet sms från någon man saknar & ej pratat med på länge. 
♥ Att gå på bio! (märks det att jag är en riktig mysmänniska?) 
♥ Jag älskar känslan när man pluggat 
i flera dagar/veckor & sedan får lämna in sitt arbete eller får G på sin tenta!

Ogillar: 
♦ När folk som röker inte respekterar andra & tänder sig en cigg precis bredvid en. 
♦ När man hyr en film som fått massa bra kritik & så visar det sig att den var urkass! Var kritikerna fulla eller? 
♦ Människor som behandlar djur illa. 
♦ När man beställer något & sen visar det sig att det inte alls ser ut som på bilderna eller kläderna är halvt trasiga. 
♦ Folk som går på/över vägen i mörkret utan reflex (no surprise?)
♦ När någon smsar, jag svarar tillbaka & sen dröjer det timmar/dagar innan han/hon svarar tillbaka. 

♦ Att det är hela 100mil hem.. 
♦ När en serie jag har följt i evigheter tar slut! 
♦ När folk som jag tycker om är ledsna. 
♦ När det är kallt & snöstorm ute när man väntar på bussen - som då alltid är sen. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!