Dag 19

 2013-12-27    22:07:15   av:Jennyhellstrom
Att jag ska vara med fredrik & joackim är ingen nyhet, det är spikat redan sen förra nyår, haha. Men vi ska faktiskt vara hos daniella & timmy, där ska ett till par vara och så joackims flickvän så vi blir ett gäng. Det är de som jag vet just nu, sen om det kommer mer folk eller vad som händer under kvällens gång återstår att se men tror jag kommer få en riktigt fin kväll i år också :) 
 Jocke

Kolla, tjusigt!!!

Svar: jo men visst! :D
Jenny Hellström

 2013-12-29    09:50:57
 Anonym

Ska du inte träffa tjejkompisar när du är här på besök?:))

Svar: Klart jag ska! Dock har det varit fullt upp nu eftersom jag bara varit hemma en vecka och det varit jul osv. men ska hinna träffa daniella & elina iaf :)
Jenny Hellström

 2013-12-29    14:44:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!