spindlar borde inte få finnas.

 2013-08-14    22:13:32   av:Jennyhellstrom
Usch. Upptäckte nyss en stor äcklig spindel i mitt rum, victor ville inte ställa upp på att döda den så fick ta saken i egna händer. Sprang & hämtade dammsugarn för att suga upp den jäkeln, tror ni inte då att den springer ner på min stora svarta matta så att jag inte kan se den? Dammsög som sjutton så ber till gud om att jag fick med äcklet. Aja, nog om det :)
 
Snart tar mitt liv en ny vändning & jag har börjat säga hejdå till mina nära & kära (de jag har hunnit med under denna korta tid i alla fall). Var med Elina två dagar förra veckan, ska även träffa henne sista gången imorgon, Daniella & jag hade en riktig myskväll i måndags, har sagt hejdå till fredriks familj & hunnit prata en del med de flesta vännerna, nu är det bara la familia kvar, den jobbigaste biten. Jag kan knappt tänka på att behöva lämna dem så länge utan att börja gråta.
 
För någon dag sedan så pratade jag & fredrik om min bebis, zeke, hur vi ska göra med honom osv. Vi är 100% säkra på att han ska få vara kvar i Jkgp tills vi hittar något eget & när vi diskuterade det lite så började jag på allvar lipa. Förstår ni då hur mycket den lilla hårbollen betyder för mig? Det är ju helt sinnes, det är som lisa säger, jag är en riktig crazy-cat-woman! 
 
Har nu två dagar kvar på jobbet i alla fall, det blir snabba ryck med tanke på att sista jobbdagen är på fredah & vi ska flytta på lördag! Så under fredagen blir det fullt upp, det ska jobbas, packas, fixas & umgås med familjen ♥ så det blir nog inte många fler inlägg förrän jag sitter där uppe i västerbotten! 
 
min fina pappa. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!