nya favoritaffären!

 2013-08-29    18:26:44   av:Jennyhellstrom
Idag har det varit fullt upp! Har varit och farit runt i hela stan, skulle köpa patroner till vår skrivare och en skrivbordsstol eftersom som mitt skrivbord kom igår! & hade man bott i Jönköping så hade det ju bara varit att åka till ikea och handla alla sina möbler nu när man är student & allt men nu finns ju inte det här uppe (norrland är sjukt efter, i know, men det ska dyka upp ett ikea här runt våren 2015!) så nu har vi varit och köpt allt på JYSK, rusta och mio typ, herregud vilket evigt farande det blir hela tiden. Bilder kommer imorgon iaf på hur vi bor och hur vårat rum nu ser ut :) 
 
I förrgår var jag i alla fall i stan och köpte lite smått till mig själv, bland annat ett megastort fia-med-knuff spel (favoritspelet!) från Village och sen har jag fått en ny favoritbutik - Indiska! Herre, vad mycket fina grejer dem har alltså! Ville typ köpa allt men får försöka hålla mig tills vi får en egen lägenhet! Köpte i alla fall de på bilden under :) letat igenom ALLA butiker i hela Umeå efter en fin riktigt blå tröja/topp men ej funnit någon, så går man in på Indiska & så woop! Fick även bli ett helt underbart ljus som är från indien typ? & luktar vanilj & valnöt :)
 
Haha, vilket långt & värdelöst inlägg, creed till er som läst allt! 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!