vilken helg!

 2013-04-23    10:54:00   av:Jennyhellstrom
I fredags var jag som sagt ute & åt med min finaste vän, lisa. Fanns inget stopp, munnarna gick i ett av diskussioner och händelser som vi var tvugna att dela med oss av! Det är dem vännerna man ska ta vara på, dem som det kanske går flera månader i mellan att man träffas men när man väl ses så är det som om man sågs igår ♥ i love u bejbo. 
 
I lördags åkte jag & fredrik till Gekås ullared! Begav oss från Jönköping runt 06.30, så mysigt att åka i väg någonstans tidigt tycker jag & ha med sig lite matsäck :') vi var framme lite efter kl 08 och det var mer folk än väntat! Trodde inte det skulle vara så mycket några dagar innan löning men ack så fel jag hade. Vi överlevde i alla fall dagen & fick med oss en himla massa bra köp! Det fick bli en del inför framtida lägenhet faktiskt, en mycket nöjd jenny! Unnade mig även en bondelid tröja ifrån MQ :) 
 
min fina man! 
 
När vi kom hem så var det bara att lämna av grejerna, hämta hunden och bege sig neråt mot sommarstugan. Trots att mamma & pappa tjatat om att det skulle vara så kallt att vara där nere så hade vi ändå planer på att spendera natten där :) Satt ute i solen en stund i trädgården, lekte med buster, såg på film, tände brasan och myste med världens finaste kille & lite chips (a) kan det bli bättre?! & det var inte alls kallt, så där slapp jag höra ifrån mamma sen "vad var det jag sa?" kändes bra! 
Jag älskar dig mer än vad du någonsin kan föreställa dig. Du är min soulmate, mitt liv, min kärlek. 
 
bild på vår fina vovve i stugan ifrån i vintras. Skönt att det äntligen närmar sig sommar! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!