väx upp, snälla.

 2013-04-26    11:13:18   av:Jennyhellstrom
Nu tjatas det ju om Justin bieber hit och dit, lite väl mycket kanske men nu när han har varit i Sverige precis så kan man förstå att han nämns ovanligt mycket liksom. Det jag inte förstår är alla jävla haters?! När någon lägger upp en video med honom eller en statusuppdatering så fylls den genast med massa hatkommentarer. Jag är inte justins största idol men tycker absolut att han gör bra musik & är väldigt duktig! 
 
Varför är det sånt hat emot honom? Det finns massor av band och artister som jag tycker rent ut sagt suger men inte sitter jag & lägger ner min tid på att berätta det för deras fans? Tycker någon att en viss artist är bra så är det väl kul för dem? Jag får inte direkt ut något av att sitta & förklara min åsikt och kräkas ut massa negativt! Jag kan bara komma att tänka på en enda sak som gör att folk känner sig tvugna att sprida negativa åsikter - avundsjuka. För visst är 98% av alla hatkommentarer ifrån killar? ;) & tror inte egentligen att det är justin dem hatar, utan det är fansen som irriterar dem. Dem tål inte att en kille har så många tjejer som beundrar honom och är helt sålda. Dem är avundsjuka för att en så ung kille har lyckats med mer på några år än vad dem kommer lyckas med i hela deras liv. 
 
Detta ska inte bli någon lång roman utan jag ville bara säga att jag är sjukt trött på dessa negativa typer ute på nätet. Sluta hata! 

& ärligt talat, vem blev inte irriterad på dem där tjejerna som grät i den där videon som lades upp häromdagen? 
Dem grät för att han inte stannade och hälsade på alla typ? idioti. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!