Tack på förhand!

 2013-04-24    13:35:00   av:Jennyhellstrom
Satt nu & tittade runt lite på djurförsäkringar. Det är fy & skam att jag inte har försäkrat zeke än. Har haft sån himla tur att det inte har hänt honom något än! Men i alla fall, jag fastande för agrias kattförsäkring så tror jag ska köra på det. När jag var inne på deras hemsida så såg jag nere i ett hörn att det fanns ett galleri där folk lagt in bilder på sina djur och man kunde "gilla dem" genom att ge ett hjärta, så fanns det kategorier för 'mest gillade/flest hjärtan' så jag la upp en bild på min fina älskling :') så bara för skojskull - gå in lite snabbt & tryck på hjärtat längst upp när ni klickar upp hans bild! Tack! ♥
 
http://www.agria.se/katt/bildgalleriet#gly-date;1;Breed;042-MAC;NOTE-973EBS-0
 
Lade även upp en bild på lilla bustis, så gilla den med (a) 
http://www.agria.se/katt/bildgalleriet#gly-date;1;Breed;041-819;NOTE-973EBS-1
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!