ren kärlek.

 2013-04-23    14:00:00   av:Jennyhellstrom
 
Gårdagen spenderade jag tillsammans med min svärmor, ille. Vi följde elin ner till jobbet i stan, sen strosade vi runt och fönstershoppade lite. På eftermiddagen gav vi oss an att baka lite cupcakes, riktigt goda blev dem! förstår inte varför man inte bakar oftare?! så fin är hon min svärmor, henne kan man vara sig själv med och prata om allt med ♥ jag har sån tur att jag fått en sån fin tillökning i min familj! 
 
När vi strosade runt i stan så blev jag även lite förälskad. Inne på accent då fann jag en Urban expression dakota bag ♥ så nära att köpa den men smålänningen i mig sa åt mig att vänta. 899:- kostade den, vet inte om det är värt att lägga så mycket pengar på en väska men samtidigt ska det vara ett riktigt bra märke som håller länge så vet inte.. Nu har jag dock inte kunnat tänka på något annat än den där himla väskan så tror jag ska bege mig in mot stan imorgon & köpa den :') 
för visst är den fin?! 
 
Finns även dessa fräscha färger, gillar den bruna & blå men tror ändå att jag ska ha den svarta! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!