onsdag.

 2013-04-24    15:47:18   av:Jennyhellstrom
Onsdagar känns rätt meningslösa. En dag mitt i veckan, känns så långt till helgen.. I alla fall, om ca 1h så ska jag dra och jobba! känns så himla bra att ha något att göra om dagarna nu, även om det kan kännas piss att dra och jobba en kväll när de flesta andra är lediga. Men vet att det kommer vara värt det när lönen kommer :) 
 
Imorgon ska jag i alla fall in till stan en sväng med daniella. Då ska jag ta mig en extra titt på min väska och bestämma om den ska få följa med mig hem eller inte (a) haha, att en så liten sak som en väska kan göra en så glad? sick. 
 
får bli en bild ifrån i somras. såhär vill jag kunna gå runt nu, i bara linne & korta shorts. livet. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!