nervös.

 2013-04-15    17:24:00   av:Jennyhellstrom
 
Har jobbat hela dagen så nu ligger jag utslagen i sängen & väntar på mat (en fördel till att bo hemma fortf.) får se om man orkar släpa arslet bort till gymmet en sväng sen men det är tveksamt alltså.. I veckan blir det i alla fall mest bara jobb för min del. Imorgon ska jag dock med madeleine en sväng till stan när hon tatuerar sig, och på kvällen kommer fredrik till mig så morgondagen ser ut att bli toppen! :)) 
 
Sitter även nu & tittar runt lite på lägenheter i Umeå, usch vad jag är nervös för att vi inte ska hitta någon. Som tidigare nämnt så har vi fredriks farmor att bo hos tills vi hittar vårat eget men hur lång tid det tar är ju svårt att veta. Vill ju gärna hitta något så snabbt som möjligt men lär bli ett krig att hitta en som passar oss, med tanke på att vi kommer att söka boende i studenternas stad = inte lätt! En fördel vi har är i alla fall att vi är två och kommer behöva en 2a, de flesta andra studenter söker nog oftast en etta. Men vi får se! Inte ens säkert att det blir umeå i höst än så då kanske vi får slåss om boende här istället ;) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!