Ingen bra dag..

 2013-04-10    12:31:00   av:Jennyhellstrom

Igår efter jobbet så skulle jag sova hos Fredrik men eftersom Felix & Victor mått illa de senaste dagarna så vågade min lilla pojkvän knappt vara nära mig. Så det slutade med att han körde hem mig & så gick vi en promenad bara, men jag förstår honom samtidigt, inte kul att bli magsjuk men när vi bor ihop, då får han minsann dras med mig i vilket fall!

I alla fall, vem tror ni inte åker på & blir magsjuk idag? Jo, jag.. har spenderat hela förmiddagen inne på toaletten & i sängen :/
Så tråkigt att det blev så, mamma fyller ju år idag & ikväll var det tänkt att jag skulle träffa Lisa.. Hoppas ni andra mår bra iaf! 

 

haha, såhär bra går det när jag försöker tvätta! mattes buse :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!