FREDAAAG!

 2013-04-26    09:17:01   av:Jennyhellstrom
 
Nu är det fredag igen, äntligen! Klockan är bara strax efter 09 och jag har redan hunnit med att hålla ett spinningpass på gymmet, duschat, ätit frukost och betalat lite räkningar :) Nu ligger jag i sängen med min kissefis, ska se ett avsnitt av 'vampire diaries' innan jag gör mig iordning för att gå en sväng på stan med elina ♥
 
Igårkväll var fredrik här hos mig. Vi tog äntligen tag i det här med att ställa oss i bostadskö, så än så länge så är vi uppskrivna på 4 olika ställen, ska nog fixa med några fler i eftermiddag och även skriva upp oss på ställen i Umeå! Så det känns sjuuuukt bra faktiskt! sen vet jag att det kan ta år och dar innan man får tillfälle på en lägenhet genom att stå i kö men nu har vi skrivit upp oss i alla fall :) Så får vi hålla tummarna på att vi får något lägligt till hösten! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!