favoriter från gina tricot

 2013-04-11    13:25:00   av:Jennyhellstrom
Om jag känner mig frisk imorgon så ska jag nog försöka ta mig in mot stan för att besöka gina tricot och införskaffa mig dessa snyggingar! Dock så hänger ju alla småflickor där 24/7 så allt tar ju slut på 15sek och i Jönköping får dem inte alltid in allt snyggt som dem har på hemsidan men man kan ju hålla tummarna iaf :) handlar i vanliga fall aldrig där men nu hade dem faktiskt lyckats få in något som jag fick upp ögonen för! Annars får man väl i värsta fall beställa men blir så krångligt om det inte passar osv.. 
 
Aja, idag mår jag i alla fall bättre än igår, dock så är jag helt slut i kroppen efter att inte ha ätit något förutom lite isglass på 2dygn men jag lever iaf! Ska väl i alla fall spendera resten av dagen i sängen & kanske framför någon serie, får se. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!