Bra dag!

 2013-04-02    17:16:19   av:Jennyhellstrom
Fastän jag gick upp strax efter 06 i morse och har arbetat i 8h så är jag fortfarande full av energi! Jag är lite tvärtemot alla andra, de flesta blir sega av att hålla på med aktiviteter under dagarna men jag blir seg om jag bara ligger stilla. Så nu har jag gjort mig lite mat & tänkte strax dra in på ett 'bodystep-pass' på gymmet :) 
 
Att arbeta idag gick förövrigt väldigt bra, ska även lära mig/jobba imorgon & på torsdag, sen får vi se hur mycket det blir framöver! Annars händer det inte så mycket i mitt liv, har kollat mycket på programmet 'Ullared' (är sjukt underhållande) och igår tjatade elin om att jag skulle följa med henne till Ullared idag men skulle ju jobba så det gick inte, men i alla fall - nu efter allt det så har jag blivit sjukt sugen på att åka, så förhoppningsvis så drar jag & älsklingen ner dit om några veckor. Även om det är lite småtidigt så blir det nog att köpa lite saker till framtida lägenhet & så, dags att samla på sig lite känner jag. Tiden går fort & helt plötsligt står vi där, redo att ta steget i att flytta hemifrån. (OMG!) 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!