<3

 2013-04-07    16:42:54   av:Jennyhellstrom
I fredags efter jobbet så kom fredrik hem till mig så chillade vi lite under dagen, på kvällen så drog vi in & nanade hos honom. Igår jobbade jag till kl 15.30 och efter det så drog jag in till honom i stan igen, hyrde lite filmer & mös till det lite. Idag har vi varit en sväng i stadsparken med svärmor & buster, får passa på att vara ute nu medan solen skiner :) 
 
Härrom dagen fick jag hem papprena ifrån skatteåterbäringen också, cashing, massa pengar tillbaka - skönt :')
& det som jag var så glad över härrom dagen är att min fina lisa kom hem nu i helgen, äntligen! som jag har saknat min besti.
Så, nu vet ni det! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!