träningssugen!

 2012-09-10    15:11:00   av:Jennyhellstrom
när vännerna är upptagna, tentan klar, pojkvännen bortrest.. då passar jag på, nu i veckan blir det mycket
träning för min del som gäller! börjar med idag, har bokat in mig på 1h spinning & 1h zumba - FETT!
saknat gymmet lite faktiskt, inte haft tid att vara där alls mycket nu det senaste men nu är det dags.
 
på onsdag ska jag även vara instruktör, CT & spinning. & spinning igen på torsdag,
får se om man kör något mer innan dess också :)
 
lite inspiration till er andra som tänkte utföra någon typ av träning idag (& även till er som kanske tänkte
ta en latdag i soffan, känns inte lika bra efter att ha sett dessa bilder va?)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!