sliten tjej.

 2012-09-11    20:32:35   av:Jennyhellstrom
Har nu duschat efter kvällens träning.. blev spinning & CXWORX - hoppas på rejäl träningsvärk imorgon!
har så fruktansvärt ont i rumpan efter spinningen igår så idag kunde jag knappt sitta ordentligt på cykeln,
hoppas det är bättre imorgonkväll då jag själv ska hålla i pass..
 
Skulle egentligen träffat hannababy idag men hade helt glömt bort & hon var sjuk så får bli en annan dag,
krya på dig stumpis ♥

Nu ska jag lägga mig & läsa 'värdegrunden - finns den?' har ett arbete som ska in senast fredag & då måste
hela boken även bara utläst, hjälp..
Hoppas ni har en fin kväll mina vänner.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!