fredagggg <3

 2012-09-17    19:36:00   av:Jennyhellstrom
igår var det helt underbart att träffa min bebbo fredrik igen, gud vad jag kramade & pussade på min älskling som jag saknat så mycket! var helt underbart att somna bredvid honom igår, känns så tryggt på något sätt :) 


vi har ett tag nu sagt att vi vill hitta på något, bara han & jag, men jag har ingen världsekonomi nu när jag studerar (måste hålla i det man har nu) så kom på en underbart mysig idé! så på fredag ska vi nog ta med oss hans hund och åka ner till min sommarstuga, där ska vi basta, äta god mat, se film & mysa framför tänd brasa :* längtar! älskar sådana ensama och härliga stunder med min kille, kommer bli prima! 
 
du gör mina dagar färgglada & helt underbara! 
 Daniella

Åååh vad mysigt!! Söta ni är ;*

 2012-09-18    12:03:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!