filmtips!

 2012-09-06    14:16:03   av:Jennyhellstrom
Igår såg jag & fredrik på "snow white and the huntsman" den var sjukt bra!
& det skadar ju inte att bella (kristen stewart) är med heller ;)
 
åh vad jag längtar efter den sista delen av breaking dawn nu! ca 2månader kvar bara,
och till min förvåning och glädje föreslog faktiskt fredrik att vi skulle ha ett twilight maraton kvällen innan biodags,
så himla mysigt! kommer väl dock knappt kunna undgå att tänka på att kristen & robert faktiskt har gjort
slut i verkligheten efter att hon varit otrogen :(
 Anna

Skojar du eller? Jag längtar såå till premiären, kan inte hålla mig längre :)

 2012-09-06    17:31:30     URL: http://anna.favs.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!