en vecka kvar...

 2012-09-09    16:57:39   av:Jennyhellstrom
tills min älskling kommer hem.. än så länge har det bara gått några dagar men det är jobbigt när man
är ifrån någon man älskar & som man är så van vid att alltid ha nära.
samma sak när man är ifrån sin familj, man får ju lite hemlängtan (a) i alla fall jag får det!
 
tur att man lever i detta århundrandet i alla fall så att man kan ringa & smsa varandra, annars hade jag dött ;)
finns det något mysigare än att ligga & prata med någon man tycker om innan man lägger sig? svar; nej
ser att jag även inte lagt upp alla bilder ifrån när vi var på zakynthos än! illa!
får göra det så fort jag hämtat min nya dator & lagt över bilderna på den :)
 Daniella

Sötis :* lägg upp dom nu!!!

 2012-09-09    21:27:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!